دانستنی ها

علمی - تازه های تکنولوژی - فضا - جنگ افزار

دانستنی ها

علمی - تازه های تکنولوژی - فضا - جنگ افزار

موج حملات سایبری در اروپا

شایعات حاکی از آن است که گوگل سیستم عامل آندروئید 4.2 را ماه آینده در مراسمی به همراه شرکت ال جی، که در آن تلفن ال جی اپتیموس جی نکسوس هم معرفی می‌شود، عرضه خواهد کرد.

به گزارش تک رادار این رویدارد بیانگر تغییری در چگونگی موقعیت برند "نکسوس" هم خواهد بود. در حال حاضر این برند برای وسائل خاص گوگل مانند نکسوس 7 و گالاگسی نکسوس به کار می‌رود. اما اگر این شایعه درست باشد، گوگل به یک تولیدکننده دیگر اجازه خواهد داد تا وسائلش را به عنوان بخشی از برنامه نکسوس به بازار بفرستد. این تولیدکننده‌ها صرفا باید استانداردهای سخت وضع شده بوسیله گوگل را رعایت کنند.

به نوشته وبسایت Android and Me این خبر از منبعی به دست آمده است که در گذشته هم اطلاعات دقیقی را می‌داده است.

شرکت‌ها برای اینکه شرایط خانواه نکسوس را به دست آورند، مجبور خواهند بود که از آندروئید معمول و 64 مگابایت حافظه مطمئن برای جریان سریع‌تر رسانه‌ای استفاده کنند. گرچه آنها می‌‌توانند پوسته‌های میانجی کاربر (UI) مخصوص خود را به عنوان بخشی از "مرکز شخصی کردن" (customization center) در اختیار خواهد گرفت، به آن اضافه کنند.

علاوه براین این دستگاه‌ها از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری باید به نحوی باشند که بتوانند از آندروئید 5 را که پاییز آینده معرفی خواهد شد، حمایت کنند.

شایعات درباره تلفن هوشمند نکسوس ساخت ال جی مدتی است که مطرح بوده است. گفته می‌شود این تلفن جدید ال جی اوپتیموس جی نکسوس نام دارد، نامی که اندکی دهان‌پرکن است.

این تلفن ممکن است ادامه مدل ال جی اوپتیموس جی دارای پردازنده چهارهسته‌ای باشد که ماه پیش به معرفی شد.



منبع : همشهری آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد